MOS 2025: Od razstavnega prostora do učinkovite proizvodnje – Kako v 5 korakih vpeljati plansko tablo

MOS 2025: Od razstavnega prostora do učinkovite proizvodnje – Kako v 5 korakih vpeljati plansko tablo

Sejem MOS je za nami in veseli nas, da ste si v tolikšnem številu ogledali, kako lahko digitalna planska tabla podjetja Inden reši izzive planiranja v vaši proizvodnji. Če ste zamudili predstavitev ali se želite spomniti ključnih poudarkov, je tukaj povzetek, kako lahko z našo pomočjo plansko tablo uspešno vpeljete v svoje podjetje.

Inden s produktoma Planska tabla in Kontrola kakovosti na sejmu MOS.
Inden s produktoma Planska tabla in Kontrola kakovosti na sejmu MOS.

Ne glede na to, ali še vedno uporabljate Excel, papir ali zastarelo programsko opremo, ste se na sejmu lahko prepričali, da sodobna digitalna rešitev ni le tehnična nadgradnja, ampak strateški korak k bolj preglednemu in učinkovitemu planiranju.

V nadaljevanju predstavljamo 5 korakov, ki smo jih izpostavili na sejmu in ki vas vodijo od analize stanja do celovitega digitalnega planiranja.


1. korak: Analiza obstoječega stanja

Mnogi obiskovalci našega razstavnega prostora na sejmu MOS so prepoznali izzive, ki jih rešujemo: pomanjkanje pregleda nad kapacitetami, zamude in težave pri usklajevanju. Na prvem mestu je vedno razumevanje vaših specifičnih težav. S skupno analizo ugotovimo, kdo pripravlja plane, kje prihaja do zastojev in kako se odzivate na spremembe. Cilj je definirati vaše cilje – naj bo to večja preglednost, manj zamud ali boljša usklajenost – in jih uresničiti z našo rešitvijo.


2. korak: Definicija podatkov in povezav

Na sejmu smo vam prikazali, kako naša planska tabla ni le statičen prikaz. Da deluje, potrebuje podatke o naročilih, kapacitetah strojev in ljudeh ter delovnih časih. V tem koraku določimo, katere podatke bomo integrirali (npr. z vašim ERP sistemom) in kako bomo zagotovili njihovo osveževanje in točnost. S tem planska tabla postane srce vašega proizvodnega planiranja.


3. korak: Konfiguracija planske table po meri

Kot ste lahko videli na našem demo prikazu, se naša planska tabla popolnoma prilagodi vašim potrebam. Skupaj z vami določimo barvno logiko (npr. za zamude ali vrste nalogov), prikaze po strojih in delavnicah ter ustvarimo uporabniške poglede za planerje, vodje in operaterje. Naš cilj je, da se orodje prilagodi vam in ne obratno.


4. korak: Testna uvedba in učenje

Veliko podjetij se ustraši celotne spremembe. Zato na sejmu nismo predstavljali le končnega produkta, ampak celoten proces. Pred celovito uvedbo plansko tablo testiramo na enem oddelku. Na podlagi povratnih informacij uporabnikov jo izpopolnimo in prilagodimo, medtem ko poteka usposabljanje zaposlenih. To zagotavlja, da bo prehod gladek in da bo nov sistem sprejet z navdušenjem.


5. korak: Vpeljava in spremljanje učinkov

Po uspešni testni fazi sledi razširitev na vsa relevantna področja proizvodnje. Z implementacijo naše planske table boste lahko redno spremljali KPI-je (ključne kazalnike učinkovitosti), kot so zamude in zasedenost kapacitet. Tako boste lahko na podlagi realnih podatkov nenehno izboljševali in optimizirali svoje procese.


Spremljanje proizvodnje s plansko tablo pomeni zmanjšanje zamud.
Planiranje proizvodnje s pomočjo planske table.

Več kot orodje – nadgradnja proizvodne kulture

Planska tabla Inden ni samo programska oprema, ampak je orodje, ki spodbuja sodelovanje, transparentnost in odzivnost – vrednote, ki so ključne za uspešno digitalno transformacijo. Številni pogovori, ki smo jih imeli na sejmu MOS, so potrdili, da podjetja iščejo prav to: celovito rešitev, podprto s strokovno ekipo.

Ste se na sejmu zanimali za našo rešitev, a bi želeli podrobnejšo predstavitev? Pišite nam na info@inden.si in z veseljem vam jo bomo pripravili.

Inden. Beyond Complexity.

Nedavni članki